Thursday, October 05, 2006

Holidays

I got go ahead to go away for January. They are puttting in a contractor instead of me and it will be all sweet. Looks like there might be two weddings to go to since Willie is swapping rings in Sydney and Matt is up to the same stuff in Wellington. In between I will have time to visit migrant friends in New Zeeland and Oz as well as some indigenous poeple as well. Ah rest assured I will do some sight seeing and surfing as well. Never been to or surfed NZ. It's gonna go off!!!

Stoked!
KvH

2 comments:

ajja said...

Ok, nu kommer jag ihåg varför jag inte fortsatte läsa din blogg. Den är på engelska. Nått gör att dte inte flyter i huvvet utan bara genom munnen. Inte för att jag har läsprobs.. Utan ja vet inte. Men i allafall. Nu ska ja läsa i kapp så gott ja hinner :)

Tack för att du alltid e inne hos mig och stöttar.

Och totally awsomen duuude!! att resa i väg..

Von Helvete said...

du verkar inte behova sa mycket stottning tycker jag. och ibland har du ju riktiga hojdar ogonblick. skont att det verkar losa sig med lungan... ha det battre!! kvh